ARKADAŞLARIMA SİZ DE KATILIN

25 Şubat 2012 Cumartesi

MUTLULUK


MUTLULUK TABLOSU




Evini bir parti sonrası temizlemek için saatlerce uğraşıyorsan

Bir çok arkadaşın var demektir











Faturalarını ödeyebiliyorsan

Bir işin var demektir.









Pantolonun biraz sıkıyorsa

Aç kalmıyorsun demektir.









Gölgen seni izliyorsa

Güneş ışığını görüyorsun demektir.



Otobüsten indiğin yerden işyerine yolu uzun buluyorsan

Yürüyebiliyorsun demektir









Hükümet hakkında eleştiri yapabiliyorsan

Konuşma özgürlüğün var demektir







Yanındaki adamin sesinden rahatsız oluyorsan

Duyuyorsun demektir.





Camları silmen , çatıyı onarman gerekiyorsa

bir evde yasiyorsun demektir












Doğalgaz faturan yüklü geliyorsa

Isınıyorsun demektir



Yığınla yıkanacak ve ütülenecek çamaşırların varsa

Yığınla giyeceğin var demektir






Çalar saatin sabahın nurunda çalıyorsa

Yaşıyorsun demektir





Aksamları kendini yorgun hissediyor ve bacakların ağrıyorsa

O gün üretici olmuşsun demektir











VE TÜM BUNLARIN FARKINA VARABİLİYORSAN!


MUTLUSUN DEMEKTİR













MUTLULUK...


Sorunsuz bir yaşam değil,


Onlarla başa çıkabilme yeteneği demektir...



SANMA Kİ DERT SADECE SENDE VAR..


SENDEKİ DERDİ NİMET SAYANLAR DA VAR..



demek ki neymiş :

derdimi dinledim, derdimden iğrendim...


onun derdini gördüm, derdime imrendim...

Ömür Dediğin Üç Gündür,


Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,


O Halde Ömür Dediğin Bir Gündür,


O da Bugündür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapacağınız yorumlar benim için çok değerlidir.Bloğuma
izleyici olmadan gitmeyin lütfen. Desteklerinizi bekliyorum,mutlaka sizi ziyaret edeceğim.Şimdiden teşekkürler...