ARKADAŞLARIMA SİZ DE KATILIN

15 Ekim 2012 Pazartesi

BADANA

 Evinize farlı renkler katarak kendinize yeni yaşam alanları oluşturabilirsiniz. Bize verdiğiniz değer altın değerinde sloganıyla yola çıkan polisanın 2012 iç cephe renk kataloğunu sizlerle paylaşmak istiyoruz. İstediğiniz her rengi bulabileceğiniz renk çeşitliği olan polisan iç cephe boyalarından hemen bir renk seçin ve evinizi renklendirin. Herkese dilediği evde yaşaması dileğiyle iyi günler dileriz.
Polisan İç Cephe Boyaları Renk Kataloğu



Boyalar 20kg lık kutularda fiyatları ortalama130-140 tl civarında.Bir kutu boya ile 120 metrekarelik bir ev rahatlıkla boyanabiliyormuş.İşciliğe gelince 450-500 tl civarında.Boyalar silinebilir,subazlıdır.

Önemli olan içinize sinen bir rengi seçebilmeniz.

Duvarlarımı badana yaptırıyorum arkadaşlar, hangi rengi önerirsiniz..Bu yıl en çok seçilen renkler kumbeji ve kesekağıdı renkleriymiş.

Ben Polisan NATURA AMBİANS 6050 15 litrelik kutuda KUM rengini seçtim,oldukça açık ve aydınlık bir renk.Bej tonları daha koyu oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapacağınız yorumlar benim için çok değerlidir.Bloğuma
izleyici olmadan gitmeyin lütfen. Desteklerinizi bekliyorum,mutlaka sizi ziyaret edeceğim.Şimdiden teşekkürler...