ARKADAŞLARIMA SİZ DE KATILIN

25 Nisan 2013 Perşembe

HAYATA DAİR NELER ÖĞRENDİM ?



Yaş 15 - 30
• Kimsenin sır saklayamadığını öğrendim.
• Ailemin beni sevmesi için daima mükemmel olmam gerekmediğini öğrendim.
• Uygun giyimim başarı için yardımcı olduğunu öğrendim.
• Çocuksuz çiftlerin çocuğunu nasıl yetiştirmen gerektiğini daima senden çok
  daha iyi bildiklerini öğrendim.
• Ne zaman acelem olsa, önümdekilerin acelesi olmadığını öğrendim.
• Evde yapılmış kurabiyelerin sıcakken yenmesi gerektiğini öğrendim.
Yaş 30 - 45
• Bütün kadınların çiçek yollanmaktan hoşlandıklarını öğrendim.
• Haklı olan insanlarla tartışmanın ne kadar zor olduğunu öğrendim.
• Fikirlerin sorulmasından herkesin hoşlandığını öğrendim.
• Bugün yediğim baklayı yarın üzerimde fazla kilo olarak göreceğimi öğrendim.
• Evlilik yıldönümünü unutmamın bir facia olabileceğini öğrendim.
• Bir insanın en büyük ihtiyacının takdir edilmek olduğunu öğrendim.
Yaş 45 - 60
 Evde bir değişiklik yapmaya kalktığımda, her şeyin düşünülenden iki misli
  daha pahalıya geldiğini ve iki misli daha uzun zaman aldığını öğrendim.
• Hiç bir erkeğin, bir kadının gözyaşları ile baş edemeyeceğini öğrendim.
• İnsanların uçaktaki “Lütfen motorlar duruncaya kadar kalkmayınız” uyarısı
   hariç, her makul uyarıya uyacaklarını öğrendim.
• Sevgi evde öğretilmemişse, başka yerde öğrenmenin zor olduğunu öğrendim.
• Bir eşle tartışmada, ilk “Özür dilerim, kalbini kırdım, lütfen beni affet” diyenin
   kazanan taraf olacağını öğrendim.
• Hiç bir kalite malın ucuz bir fiyata satılmadığını öğrendim.
• Küçük kararları aklımla, büyük kararları ise kalbimle almam gerektiğini
  öğrendim.
• Tepki göstermenin düşünmekten çok daha kolayımıza geldiğini öğrendim.
Yaş 60 - 70
• Yaşamın kimi zaman insana ikinci bir şans tanıdığını öğrendim.
• Tasalandıklarımın çoğunun gerçekleşmediğini öğrendim.
• Biri “sorun para değil ilkelerdir” dediğinde, sorunun genellikle para olduğunu
  öğrendim.
• İnsanlara iyi davranmanın hiçbir maliyeti olmadığını öğrendim.• Para her şey değildir diyenlerin genellikle çok parası olan kimseler olduğunu
  öğrendim.
• Seven, sadık bir eşin, bir erkeğin en değerli hazinesi olduğunu öğrendim.
• İyi kalpli olmanın mükemmel olmaktan daha önemli olduğunu öğrendim.
Yaş 70 - 80
• Bir tartışmayı tatlıya bağlanmadan yatağa gidilmemesi gerektiğini öğrendim.
• Sevmek ve sevilmenin dünyadaki en büyük neşe kaynağı olduğunu
  öğrendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapacağınız yorumlar benim için çok değerlidir.Bloğuma
izleyici olmadan gitmeyin lütfen. Desteklerinizi bekliyorum,mutlaka sizi ziyaret edeceğim.Şimdiden teşekkürler...