ARKADAŞLARIMA SİZ DE KATILIN

11 Ekim 2013 Cuma

CENNET_CEHENNEM

Bir samuray rastladığı bilgeye kafasına takılan bir soruyu yöneltti:
-Cennet nasıl bir şeydir, cehennem nasıl bir şeydir?





Din adamı azarlarcasına karşılık verdi Samuray'a:
-Git başımdan, senin sorularına ayıracak vaktim yok!

Ummadığı bu cevaba bir de yanında ki arkadaşlarının gülmesi eklenince Samuray'm kan beynine sıçradı. Hemen kılıcını çekti ve bilgeye doğru hamle yaptı:

-Şimdi senin o kelleni gövdenden ayıraçağım; sen kiminle konuştuğunu sanıyorsun?

Din adamı hiç heyecana kapılmadan Samuray'm kendisine iyice yaklaşmasını bekledi. Sonra da Samuray'a sakin bir şekilde seslendi:

-İşte Cehennem budur!

Samuray şaşırdı. Kılıcı havada kaldı. Sonra da onu kılıfına sokarak bir kenara oturup sakinleşmeye başladı. Kendi kendisine söylendi:

-Az kalsın savunmasız bir insanı öldürcektim; üstelik de bir bilgeyi.

Sakinleştikten sonra bilgeye bakarak alçak sesle  konuştu:

-Özür dilerim, efendim.

Bilge gülümseyerek karşılık verdi savaşcıya:

-İşte Cennet de budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapacağınız yorumlar benim için çok değerlidir.Bloğuma
izleyici olmadan gitmeyin lütfen. Desteklerinizi bekliyorum,mutlaka sizi ziyaret edeceğim.Şimdiden teşekkürler...