ARKADAŞLARIMA SİZ DE KATILIN

28 Eylül 2012 Cuma

YILLAR YENİLMEDİM SİZE









gece ve ben başbaşayım anılarla


Beyaz bir kuş öyle canlı yine düşlerimde


Hey yıllar yenilmedim size

Umutlarım yine aynı

Sessizlik geceyi sarsada

Her gün bir yarın var ya


Hey yıllar yenilmedim size

Rüyalarım bile aynı

Bir tutku yaşıyorum yine

Aynı telaş içimde


Bilmez kimse nasıl geldi geçti yalnızlıklar

Kolaymıydı silip atmak sanki korkuları


Hey yıllar yenilmedim size

Benim için bahar aynı

Aynı o ılık rüzgar yine

Esiyor ellerimde


Hey yıllar yenilmedim size

Hatalarım bile aynı

Hep aynı sevgiye hasretim

Duygularım hep aynı


Bilmez kimse nasıl zordu gülmek zaman zaman

Uçup gitti hayat yavaş yavaş avuçlarımdan


Hey yıllar yenilmedim size

Benim için bahar aynı

Aynı o ılık rüzgar yine

Esiyor ellerimde


Hey yıllar yenilmedim size

Hatalarım bile aynı

Hep aynı sevgiye hasretim

Duygularım hep ayn

1 yorum:

  1. ben sık sık söylerim bu şarkıyı ve onu severim beni anlatıyor diye

    YanıtlaSil

Yapacağınız yorumlar benim için çok değerlidir.Bloğuma
izleyici olmadan gitmeyin lütfen. Desteklerinizi bekliyorum,mutlaka sizi ziyaret edeceğim.Şimdiden teşekkürler...