ARKADAŞLARIMA SİZ DE KATILIN

24 Ocak 2013 Perşembe

BANYO AKSESUARLARI





























Günaydın güzel insanlar!

Bu gün  size yayınladığım resimler ilham kaynağı olabilir. Böyle küçük bir banyonuz varsa  kova,hasır sepet 

 gibi objeleri kullanarak toparlayıcı olabilirsiniz. Ben pratik ipuçları ile, bu görüntülerin işinize

yarayacağını  düşündüm.


Banyo güzel, temiz kokulu, ama aynı zamanda yaratıcılıkla  dekore edilmeli..Burada sadece bir kaç detayla

neler yapılabileceğini görüyoruz. Size ilham verecek bu görüntüleri yayınlayıp, beğeneceğinizi

umuyorum.İyi seyirler....
 

1 yorum:

  1. şu rulo şekilde havluların konulduğu aparat çok güzelmiş yaa

    YanıtlaSil

Yapacağınız yorumlar benim için çok değerlidir.Bloğuma
izleyici olmadan gitmeyin lütfen. Desteklerinizi bekliyorum,mutlaka sizi ziyaret edeceğim.Şimdiden teşekkürler...