ARKADAŞLARIMA SİZ DE KATILIN

23 Ocak 2013 Çarşamba

Pargalı İbrahim Paşa Kimdir Mezarı Nerede ?

Pargalı İbrahim Paşa Kimdir Mezarı Nerede ? Pargalı İbrahim Paşa Nasıl Öldürüldü ?

Pargalı’nın İstanbul Fındıklı’daki kabri şu sıralarda ziyaretçi akınına uğruyor. Klimaların gölgesindeki mezarın harap durumu ziyarete gelenlerin yüreğini sızlatıyor..
Muhteşem Yüzyıl’da bir devir kapandı. Okan Yalabık’ın canlandırdığı Pargalı İbrahim Paşa, dizinin çarşamba akşamı yayınlanan bölümünde Sultan Süleyman’ın emriyle öldürüldü. Altı yaşındayken köle pazarında satılan ve Kanuni’yle Manisa’da sancak beyliği yaptığı dönemde tanışan İbrahim Paşa’nın İstanbul Fındıklı’daki kabri de şimdilerde dizi tutkunları tarafından sıkça ziyaret edilmeye başlandı.


GÖRENLER GÖZLERİNE İNANAMIYOR
 

Veziriazam iken öldürülen ve en görkemli dönemindeyken hayata gözlerini yuman Pargalı İbrahim Paşa’nın kabrinin harap hali, ziyarete gelenleri şoke ediyor. Habertürk’ün tiryakilik yaratan programı Murat Bardakçı’nın hazırlayıp, Erhan Afyoncu ve Prof. Dr. Nurhan Atasoy’la birlikte sunduğu Tarihin Arka Odası da, yarın akşam ekrana gelecek bölümünde Pargalı’nın idamı ve kabri konusunu masaya yatıracak.



1 yorum:

  1. akşam diziyi seyrederken ben cok merak etmiştim pargalının mezarı nerde acaba diye öğrenmiş oldum ama yazıkk durum içler acısı gercekten

    YanıtlaSil

Yapacağınız yorumlar benim için çok değerlidir.Bloğuma
izleyici olmadan gitmeyin lütfen. Desteklerinizi bekliyorum,mutlaka sizi ziyaret edeceğim.Şimdiden teşekkürler...